© 2024 solvo B.V.

Klaarkomen

Hey allemaal!! Ik heb n vraagje....mijn vriend en ik zijn al best vaak met elkaar naar bed geweest, hij heeft mij ook gevingerd en gebeft enzo.....maar ik kom nooit klaar.:( Ik vindt het zo ook wel lekker, maar toch zou ik dat ook wel eens willen. Weet iemand waardoor dit kan, en of het normaal is dat ik nooit klaarkom? Kus van een onzeker meisje.....


Of dit enige troost biedt....? 40% van de vrouwen schijnen dit probleem te hebben. Merkwaardig is wel dat beffen niet tot een orgasme leidt. Gewoonlijk bereiken vrouwen wel een zogeheten clitoriaal orgasme, een vaginaal orgasme heeft niet elke vrouw. Heb je al eens een vibrator gebruikt? Als het daarmee niet lukt, dan heb je pas echt een probleem.

label.Geplaatst op 2005-05-01 14:05:30


ja heel eenvoudig meisje kunnen langer volhouden dan jongens, jongens komen eerder klaar als meisjes, maar jij als meisje kunt wel klaarkomen hoei heel eenvoudig gewoon dat jouw vriend jouw vingert hierdoor kun jij makkelijk klaarkomen, ook bel een dildo of viberator kun jij makkelijk klaarkomen. maak wel van te voren goede afspraken wat jullie wel en niet willen tijdens de vrij partij.

label.Geplaatst op 2005-07-09 17:12:16


Vertel je vriend wat jij lekker vindt, ga er gewoon van genieten en ga er niet bij nadenken dat je moet klaarkomen.

label.Geplaatst op 2005-08-19 15:18:23


Ik denk niet dat het op zo\'n manier ook met een vibrator lukt. En daar komt ook nog eens bij dat veel vrouwen afknappen op een vibrator.Het is zo klinisch. Wat Robbie zegt over een vibrator, daar maakt hij je nog onzekerder van, er zijn zat vrouwen die juist afknappen op een vibrator. Ten eerste zou ik je willen aanraden om het met jezelf te proberen, als je alleen bent, dus zachtjes over de clitoris wrijven, en aan dingen denken die jij spannend vindt. En er niet aan denken dat je zonodig snel moet klaarkomen, dat uit je hoofd zetten. Als dat gelukt is, weet je dus, dat je wel kunt klaarkomen. Dan komen we bij je vriend: Ik denk dat jij te gespannen bent, en dat jullie er op uit zijn, dat jij klaar moet komen. Ook kan het zijn dat je je eigenlijk schaamt onbewust, om je zover te laten gaan. Dat hebben ook veel vrouwen. Als een vrouw denkt dat ze klaar moet komen, kan je beffen of zo tot je een ons weegt , maar dan komt ze niet klaar. Je moet je dus als je eerst met jezelf alleen hebt geoefend, moet je tijdens het vrijen helemaal niet denken aan klaarkomen, en ook tegen je vriend zeggen dat je niet perse hoeft klaar te komen, en dat je het wel spontaan wilt, maar dat je er niet op uit bent. Als jij je dan vervolgens goed kunt ontspannen bij je vriend, kom je vanzelf klaar, als er iets gebeurd waar jij helemaal wild van wordt. Maar geen fixatie op klaarkomen, anders lukt het nooit. Heel veel vrouwen hebben dit, en veel vrouwen \"faken\" het klaarkomen als ze gemeenschap hebben. Je moet je dus op je gemak voelen en ontspannen zijn, en niet er op uit zijn om een orgasme te hebben. Als je het zo doet als boven beschreven, heb je kans dat je over een tijd wel een paar keer achter elkaar komt. Maar neem de tijd en fixeer je er niet op. En misschien helpt het ook als je dit stukje aan je vriend laat lezen, omdat mannen wel het gevoel hebben dat ze klaar willen komen, en hij ook veels te graag wil dat jij klaar komt, wat natuurlijk lief bedoeld is. Het ligt ook niet aan hem, hij wil het wel, maar hij moet er ook niet op gefixeerd zijn, en kunnen inschatten wanneer jij echt een heftig gevoel krijgt. Maar alles moet een beetje ontspannen. Succes!

label.Geplaatst op 2005-05-17 11:15:57


Hay meis! Het gebeurt mij ook weleens dat ik niet kan komen tijdens het vrijen. Wat je dan ook kunt doen is het zelf doen of hem helpen (vinden jongens vaak ook opwindend). *1 of meer vingers in je laten glijden en ze een beetje krom houden zodat je een ribbelig stukje voelt. Daarover heen en weer bewegen. Met de vingers van je andere hand over je clitoris wrijven. *Een dildo (of iets anders langwerpigs) in je heen en weer bewegen en met de andere vingers over je clitoris wrijven. *Goed idee om je vriend precieze aanwijzingen te geven over hoe jij het lekkervindt. Hij zal het waarschijnlijk ook prettig vinden als je klaarkomt en het zo lekker mogelijk vindt. Veel jongens vinden het zelfs opwindend om te horen wat je lekker vindt. Vraag hem gerust iets te doen of vraag of hij iets harder/zachter/sneller/langzamer wil doen. Ook een idee om samen een geile film te kijken van tevoren... Suc6 wijfi!! Groetjes van Sharon

label.Geplaatst op 2005-07-11 19:20:19

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren