© 2024 solvo B.V.

Libido remmers

Ik ben een 40 jarige man met een vaste relatie. Ik heb het probleem dat ik een aantrekkelijke vrouw heb (fysiek en emotioneel) en dat ik regelmatig de behoefte heb met haar te vrijen. Bij haar is die behoefte een stuk minder. Dit heeft nogal invloed op mijn stemmingen waardoor ik mij dagen lang in een vervelende (voor mij en haar) stemming kan bevinden. Het zou prettig zijn als ik minder behoefte had om te vrijen. Bestaan er ook zoiets als libido remmers?


He flippo, met zo'n vrouw als jij moet je alleen maar blij zijn. Het enige probleem is dat jij de hele tijd opgewonden wordt/blijft van haar. Prachtig toch ? alleen je stemming kun je bepalen door af en toe eens zelf de druk van de ketel te halen. Jij voelt je beter en je vrouw hoeft er niets van te weten, mag wel natuurlijk. Als het bespreekbaar is dan is het veel makkelijker. Doe er zelf wat aan waar zij bij is, ga achter haar liggen en 'help your self' werkt perfect. Zij wordt niet belast en jij bent ontlast...

label.Geplaatst op 2006-10-13 22:36:21

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren