© 2024 solvo B.V.

Libido remmers?

zoals steeds meer mannen ben ik getrouwd met een vrouw die niet of nauwelijks meer interesse in sex heeft ondanks dat ik het haar op alle mogelijke manieren naar haar zin probeer te maken. Het lijkt mij een hormoon probleem maar desondanks zoekt ze het niet bij zich zelf omdat ze het zelf geen probleem vindt. Daarmee wordt het dus mijn probleem. Misschien lijkt het overdreven maar het duwt mij richting depressie. Na al van alles binnen en buiten de relatie te hebben geprobeerd kom ik niet tot een praktische oplossing. Het lijkt me daarom ideaal om dan maar libido remmers te gebruiken maar weet niet of die bestaan en welke bijwerkingen die hebben. Heeft iemand ervaring? Wordt er in gevangenissen iets toegepast?


van libidoremmers heb ik nooit gehoord. het is wel zo dat veel vrouwen minder libido krijgen door het gebruik van de pil. ik weet niet of je vrouw de pil gebruikt en of het gebuik van condooms bij jullie bespreekbaar is, maar jullie zouden het kunnen proberen. geef het dan wel even de tijd en leg geen druk op je vrouw dit werkt alleen averechts. groetjes en succes.

label.Geplaatst op 2005-02-08 20:03:14

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren