© 2024 solvo B.V.

Mastrubatie is gezond

Mijn vraag is mastruberen gezond ik hoor wel veel van jongens en de tv dat opschepende dat ze wel 3 keer op een dag klaarkomen ik vind het wel lekker hoor maar niet zo veel keer en ik heb nog iets meiden hoe komen zij klaar ? En vinden ze het net zo lekker ?


Masturberen is in ieder geval niet ongezond. Het wordt pas ongezond als je "moet". Als het dus een obsessie wordt.

label.Geplaatst op 2007-08-11 12:38:59

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren