© 2024 solvo B.V.

Meer zaad en behoud ervan.

Geachte lezer, Ik heb een licht cauda syndroom en lichte inwendige schade.Helaas ook op sexueel gebied,het is nog vrij intact maar toch is het anders.Ik heb wat produkten ontdekt die redelijk goed helpen oa.pompoenpitten,zaagblad,ashwaghanda.Ik merk verbetering met betrekking op klaarkomen.Het komt er niet zo krachtig meer uit,toch hoe beter en hoe meer mijn zaad des te beter het is.Toch ben ik op zoek naar nog meer verbeteringen,dit ook met het oog op de toekomst.Een goede potentie is voor een man nu eenmaal een bron van vertrouwen.Nog 2 weken en dan stop ik met roken(voorgoed)ik weet dat dat ook zal schelen.Ik wil graag weten wat goede produkten zijn en waar zink in zit voor het behoud en van aanmaak van zaadcellen?Want wat voor mij ivm cauada syndroom hoe meer zaad des te beter zijn mijn orgasmes,zeker omdat het net niet helemaal tip top is.Mijn cauda heb ik te danken aan medisch falen,dus ik ontdek liever zelf het 1 en ander.Maar goede tips hoor ik graag. Vr grt mr blue eyes.

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren