© 2024 solvo B.V.

Menstruatie

Hoi Ik heb een vraagje ik ben namelijk al een tijdje gestopt met de pil al zeker 2 jaar als het niet langer is.Maar mijn menstruatie komt ook heel vaak onregelmatig, ik hou het namelijk altijd bij. Maar als ik weet dat ik ongesteld moet worden en het komt niet van zelf dan slik ik ongeveer 2 dagen de pil en dan stop ik ermee en dan komt het spontaan. Maar ik ben normaal gesproken 6 dagen ongesteld maar nu is het al 9 dagen moet ik nu naar de dokter gaan? Groetjes Chantal


je moet wachten tot het vanzelf komt en niet weer 2 dagen slikken en dat je het langer ben als toen met de pil is logisch want nu doet je lichaam (en de natuur) zijn werk en eerst regelde de pil dit. succes

label.Geplaatst op 2003-03-30 21:05:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren