© 2024 solvo B.V.

Niet kunnen klaarkomen

hallo, ik verkeer al 3jaar met mijn vriend en ik kan nog steeds niet komen bij het vrijen. Wij vrijen altijd als we bij elkaar zijn, eerst rustig voorspel en daarna vrijen we. voorspel kan bij ons lang duren we vinden dat fijn en bij het vrijen proberen we zoveel verschillende standjes uit. ik geniet bij het vrijen van het gevoel, ik denk niet te fel na. ma ik voel nooit iets ok al vrijen we lang het lukt niet. en meestal bij het vrijen moet men vriend het langzaam doen zodat hij niet klaarkomt en dan lukt het al helemaal niet. ik hoop dat iemand me kan helpen


Er zullen vast op het internet wel ergens statestieken staan; maar heel veel dames kunnen niet 'zomaar' klaar komen. Niet door sex alleen. Er is dan extra stimulatie van de clitoris nodig. Door bijvoorbeeld handen te gebruiken. Kan je tijdens sex niet klaar komen, en wel als je het zelf probeerd tijdens masturbatie?

label.Geplaatst op 2009-09-05 23:23:52


Er zijn 2 soorten orgasmes: 1) clitoriaal 2) vaginaal Uit jouw beschrijving begrijp ik dat je geen vaginaal orgasme beleeft, dat is dan jammer, maar je bent hierin niet de enige. Ik meen dat 40% van de vrouwen geen vaginaal orgasme kunnen krijgen. Maar hiermee ben je natuurlijk niet geholpen. Gelukkig is een clitoriaal orgasme net zo fijn en zo je het nog niet wist, met "vingeren", "beffen" en/of gebruik van een vibrator bereik je zo'n orgasme.

label.Geplaatst op 2010-08-26 19:18:17

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren