© 2024 solvo B.V.

Niet meer opgewonden

Beste, Ik heb het stukje op de website hier gelezen dat er een aantal oorzaken zijn dat een vrouw niet meer opgewonden kan raken. Wat mij geheel niet duidelijk is, is of er ook een schimmel of een infectie of een andere aandoening bestaat wat de opgewondenheid weg kan halen bij een vrouw. We hebben een gelukkige relatie, goed bevalling gehad, wel wat lichamelijke klachten maar die worden steeds minder. Ik ga steeds beter in mijn vel zitten maar de opgewondenheid wordt minder. Help!


Hoi! In jouw geval kan het te maken hebben met de verandering van hormonen, eventuele gevoeligheid van onderen en omdat je misschien wat minder ontspannen bent nu je een baby hebt. Geef het de tijd en doe ook andere leuke dingen samen en je zult zien dat het weer beter wordt.

label.Geplaatst op 2007-05-08 14:43:37


Hoi Inderdaad gun jezelf de tijd om bij te komen van je bevalling en probeer het niet te forseren. Normaal gesproken komt de zin vanzelf weer terug, maar je lichaam moet zich eerst herstellen. Liefs

label.Geplaatst op 2007-05-09 13:48:29

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren