© 2024 solvo B.V.

Niet zwanger maar toch melk uit beide borsten

Hallo allemaal, Sinds een paar maanden komt er melk uit mijn borsten als ik er in knijp. Ik heb pas nog een zwangerschapstestje gedaan maar daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Mijn menstruatie heb ik ook gewoon iedere maand keurig op tijd. Ik slik al bijna 1 1/2 jaar de pil niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee wat het zou kunnen zijn? Groetjes, Dodientje


Misschien wil je dolgraag een kind en ben je schijnzwanger? Dat heb ik dus wel eens gehad. Of op hol geslagen melkklieren, dat had ik een keer, zei de dokter, toen dacht ik dat ik borstkanker had, omdat ik een knobbel had, en toen had ik een mammogravie laten maken, en dat was het dus. Ik had verleden maand voor ik ongesteld werd ook melk uit een borst, een heel klein druppeltje maar........

label.Geplaatst op 2004-01-26 16:33:42


Hoi Noah, Ik zat toevallig op internet te zoeken naar afscheiding uit je borsten tijdens pilgebruik, omdat ik net geconstateerd heb dat er bij mij ook een vloeistof uit mijn borsten komt. Terwijl ik (als het goed is) niet zwanger ben. Heel vreemd!!! Ik wilde je vragen of jij inmiddels al weet hoe dit komt. Dankjewel voor je reactie alvast. Groetjes mariëlle

label.Geplaatst op 2004-05-23 14:03:29


joh ik weet niet of dit normaal is of niet [lijkt me niet] vraag het even aan je huisarts

label.Geplaatst op 2004-01-31 18:28:58


hoi geen idee ik dacht dat mijn antwoord was om advies te vragen aan de huisarts groetjes Noah

label.Geplaatst op 2004-05-23 21:33:38

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren