© 2024 solvo B.V.

Noodkreet: Redelijke tot goede erectie maar niet klaarkomen

Ik ben een man van 50. Mijn probleem is dat ik nog nooit tijdens het vrijen klaar ben gekomen, behalve dan met masturberen, maar ook dan gaat het moeizaam. Ik mis dat heel erg. Ik slik momenteel anti-depressiva, maar daardoor is het niet veranderd. Het is altijd een probleem geweest. Wie weet een arts en/of medicijn of eventueel een alternatieve geneeswijze/therapeut die mij hierbij kan helpen. Ik zit hier steeds meer mee. Als man mis je dat gewoon. Verhalen als \'je moet er geen probleem van maken, want dan wordt het alleen maar erger\' heb ik zo vaak gehoord, maar het kan gewoon niet erger. Wie kan mij helpen?


ik denk dat u naar een seksuoloog moet gaan. Die kan u ongetwijfeld helpen.

label.Geplaatst op 2008-05-28 19:21:18


Een seksuoloog bekijkt alleen de psychische kant ervan. Ik ben al eens bij een seksuoloog geweest, maar daar is niets door veranderd. Ik vraag me af of hormoonmedicijnen zijn die effect kunnen hebben of wellicht alternatieve geneeswijzen.

label.Geplaatst op 2008-08-08 15:37:48


U kunt bij uw huisarts een doorverwijzing vragen. Die kan u eventueel hormoonmedicijnen voorschrijven, of anders kan een seksuoloog dat doen.

label.Geplaatst op 2008-08-08 18:35:58

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren