© 2024 solvo B.V.

Ongestelt

Hallo, me vriendin is 16, wij hebben sex gehad tijdens de menstruatie haar menstruatie duurt meestal 5 a 6 dagen maar is nu al gestopt bij 3 dagen. kan zij nu zwanger zijn. ik ben niet klaargekomen tijdens de sex ik heb een hoop gelezen over sex tijdens menstruatie maar haal hier weinig uit alleen dat het gewoon kan maar is dat zonder of met condoom, ik hoop dat jullie een antwoord hebben hierop grz


Hoi Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zwanger kan zijn. Het moment van je menstruatie is het eitje niet meer vruchtbaar. Het kan zijn dat het door de warmte of stress, minder dagen zijn. Veel sterkte Groetjes Judith

label.Geplaatst op 2007-08-06 13:08:34

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren