© 2024 solvo B.V.

Ongewenste erectie

Ik heb een vraag ik heb er veel last van dat ik zomaar een erectie krijg als ik aan het werk ben of ergens loop of wat dan ook. Ik durf niet eens met me maten onder de douche anders krijg ik straks een stijfe en dan sta ik zwaar voor lul. Weet iemand of daar iets tegen te doen is of wat dan ook. Alvast bedankt Harry


Misschien door de wrijving tegen de binnenkant van je broek/onderbroek. Misschien omdat je ergens in een hoekje van je geest met seks bezig bent. Of gewoon aanleg om snel een erectie te krijgen. Als dit dagelijks en met veelvoud aanhoud kun je ook je huisarts bellen, daar zijn ze nu eenmaal voor.

label.Geplaatst op 2006-06-23 07:49:44


Ja ik geef u gelijk maar het is niet zo'n makkelijk onderwerp om bij de huisarts aan te komen. En ik probeer eerst info in te winnen wat mogelijk is ?

label.Geplaatst op 2006-06-23 08:32:32


Gewone onderbroeken dragen die het zaakje dicht bij elkaar houden (niet te strak natuurlijk) Boxershorts zijn tamelijk wijd en kunnen wrijving veroorzaken. Als je een oprisping krijgt dan kun je ook aan iets heel droevigs denken, werkt vaak ook.

label.Geplaatst op 2006-06-23 13:49:33

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren