© 2024 solvo B.V.

Opgezette melkklieren

hallo, ik wil graag wat meer informatie over het volgende: Ik ben al heel lang aan de pil, maar sinds een maand groeien mijn borsten, ik heb pijnlijke tepels, en de tepels zijn verhard. Nu heb ik op aanraden van de huisarts zwangerschapstesten gedaan, en beiden bleken negatief. Nou ben ik vandaag weer bij hem geweest en constateerde hij opgezette melkklieren. Zijn suggestie was om te stoppen met de pil (die ik al 7 jaar gebruik) omdat hij denkt dat het hormonaal is. Nou is mijn vraag: hoe kan dit ineens komen? Ik kan geen duidelijke hormonale oorzaken bedenken. heeft iemand anders dit ook wel eens mee gemaakt en zo ja; wat was het uiteindelijk. alle informatie hierover is meer dan welkom. groetjes, Suzan

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren