© 2024 solvo B.V.

Opgezette schaamlippen

ik heb een dringende vraag. ik ben gistere avond heel erg hard verkracht. het doet ok gwn heel er pijn. maar nu zag ik tot mijn groote schrik dat mijn schaamlippen helemaal opgezet en dik waren vnmiddag was dit echter weer over.. waar kan dat van zijn wie helpt mij ?


Heb je al aangifte gedaan van de verkrachting??????? En heb je al een medisch onderzoek gehad om die verkrachting tebevestigen????????

label.Geplaatst op 2005-10-28 21:09:11


Ja aangifte is gedaan.. het onderzoek ook.. maar ik durf er niet naar te vrage hoe die ongezwolle schaamlippen zijn ontstaan.. dus k wil graag iem. spreken die hier meer vn weet.

label.Geplaatst op 2005-10-29 10:33:40


Dat komt door de kracht die op die op dat gedeelte van je lichaam is uitgeoefend. Vergelijk het maar met een flinke klap tegen je gezicht. Na die klap zwelt de plaats war je die klap hebt gekregen ook op.

label.Geplaatst op 2005-10-29 12:13:30


Ja me leventje is wel een beetje verpest nu. Ik kan er heel moeilijk over praten.. in eerste instantie durfde ik nog niet eens nr de dokter.. gelukkig heeft mij vriendje me erg gesteunt en is hij met mij meegegaan nr de dokter en hy stelt me altijd erg op me gemaak. als hy er niet was geweest had ik waarschijnlijk niet eens naar de dokter gedurft. Maar ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de reacties. ben blij dat ik dit forum heb gevonden en ik me verhaal kwijt kan. IEDEREEN BEDANKT !

label.Geplaatst op 2005-11-12 18:20:09


ja die zwelling komt door het geweld dat is aangedaan. geen zorgen over maken. heel veel sterkte met de verwerking. groetjes

label.Geplaatst op 2005-10-30 13:49:58


Sterkte meisie, toch is praten hierover wel erg goed, daarbij heel goed voor ogen houden Dit is iets wat je is aangedaan, niet wat je zelf wilde. Heel fijn dat je zo'n lieve vriend hebt die je ook steunt dat heb je nodig.

label.Geplaatst op 2005-11-18 00:59:10


Ja, heel veel sterkte, en ik hoop dat de dader flink gestraft wordt, want jij hebt levenslang, en dat wordt wel eens vergeten.

label.Geplaatst op 2005-10-30 15:20:44


dank jullie wel ..

label.Geplaatst op 2005-10-31 18:06:45


Dit is hèèl erg wat je is aangedaan meis... wens je erg veel sterkte toe met het verwerken hiervan, inderdaad wat er al geschreven werd .. vergeten zul je dit nooit

label.Geplaatst op 2005-11-09 23:45:02

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren