© 2024 solvo B.V.

Opgezette schaamlippen

hallo, ik rij graag paard en doe dit al zo\'n 5 jaar.. heel raar, maar waar.. ik heb nu sinds 2 maanden ongeveer al 2x hele erge opgezette schaamlippen na het paardrijden. Ze zijn dan echt heel dicht en het ziet er eng uit maar verdwijnt altijd wel binnen 1 dag. heeft iemand een idee hoe dit kan komen ? en hoe ik dit kan verkomen. ik durf er niet mee naar de dokter. ik denk ook niet dat het komt doordat me schaamlippen groot zijn ofz want ik vind zelf vn niet en ik heb er ook met fietsen geen last ervan. en omdat het ook maar afentoe is, en ik het voor de rest nog nooit gehad heb is dit voor mijn een radsel heeft iem hier een antwoord op? ik durf echt niet naar de dokter of het tegen me moeder te zeggen. groetjes m


Heb zelf ook een aantal maal paard gereden en weet dat als het beestje een galopje neemt dat het zwaar op de schaamstreek kan vallen. Je huisarts bellen kan ook geen kwaad want zolang jij niet wilt dat hij/zij het doorgeeft aan je ouders gebeurt dat ook niet.

label.Geplaatst op 2006-01-30 07:58:50


Als je er last van blijft houden, raad ik toch aan er mee naar de huisarts tegaan al is het alleen maar voor je eigen geruststelling. wees niet bang voor een huisarts en waarom zou je er niet met je ouders over hebben? het hoeft natuurlijk niet onder het eten besproken te worden, maar als je een goede band hebt met ze, moet dat geen probleem zijn. misschien nog een idee? je moeder heeft toevallig geen ander waspoeder gebruikt o.i.d. ( en de vorige keer dan) Dat zou ook nog een mogelijkheid zijn.

label.Geplaatst op 2006-01-30 13:01:48


Jaa want weetje ik vind het vooral heel raar dat het nu opeens gebeurt. ik zal idd eens kijken of we ander waspoeder hebben. Ik vind het zelf vooral raar dat het nu 2x is gebeurt en al die keren daarvoor nooit, ja 1x maar dat was gekomen omdat ik nogal wat ruwe gemeenschap had gehad toen was er echt heel veel druk op gekomen. en dat allemaal in een periode vn november tot januari. dus daarom dacht ik ook, het kan niet echt aan de grote van me schaamlippen liggen anders had ik dat die jaren daarvoor ok wel met paardrijden gehad want toen deet ik zelf nog aan ringrijden enso dus dan licht er helemaal geen zadel op. ik hoop iig dat het snel over is..

label.Geplaatst op 2006-01-30 14:13:04

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren