© 2024 solvo B.V.

Opgezwollen buik?!

Ik heb ben ongeveer 2 maanden met de pil bezig, en heb ik steeds een opgeblazen buik, me buik voelt ook hard aan, zodat door de pil komen? is de pil veilig als je hem na een kwartiertje slik?! ik slik hem al ongeveer 2 maanden of moet je een paar uurtjes wachten voor dat je sex heb? alvast bedankt


Hallo, het is de bedoeling dat je de pil iedere dag slikt (anders ben je niet beschermd),je kunt voor jezelf het beste een bepaald tijdstip van de dag uitzoeken waarop je de pil inneemt zodat je em niet zo gemakkelijk vergeet Het maakt niet uit of je dat voor of na seks doet het is wel zo dat de pil niet veilig is als je em alleen zou gebruiken voor of na seks het moet echt iedere dag genomen worden behalve in de stop week Op geblazen gevoel /gespannen en gevoelige borsten tussen tijdse bloedingen en wat misselijk kan zeker de eerste 3 mnd zich voor doen ja succes ermee Noah

label.Geplaatst op 2004-06-03 12:20:42


Oww okee bedankt in in geval, ik slik hem altijd avonds na 6 uur :) in ieder geval weet ik dat me geen zorgen hoef te maken

label.Geplaatst op 2004-06-03 13:37:48

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren