© 2024 solvo B.V.

Opzwelling bij penis

sinds kort heb ik een op zwelling rond om me eikel hij is heel erg gevoelig komt dat ik pas seks heb gehad met mijn vriendin sinds dien heb ik opzwelling en maar ze was nog maagd wat kan er zijn eerst was het bedekt met vel je zag me eikel niet meer en nu wel met opzwelling kan iemand zeggen wat ik heb is er gevoelig.En als je perongeluk zwarte nagels heb en je gaat je vriendin met je zwarte nagels vingeren heb je mogelijk kans op aids of wat dergelijke.


zo te horen heb je een zogenaamde "spaanse kraag" Dat houdt in dat je voorhuid niet over de eikel zit maar naar achteren geschoven is blijven zitten,waardoor je eikel opzwelt omdat het afklemd. Probeer je voorhuid terug te schuiven door er eerst een tijdje een koud washandje omheen te doen en dan terug schuiven . Van zwarte nagels krijg je geen aids,maar lekker fris is het niet.probeer dat dus te voorkomen door je nagels kort te houden en schoon.

label.Geplaatst op 2003-11-21 22:46:07


sorry voor late bricht maar ik zal met het koude washandje dat gaan doen moet het elke dag en mijn vriendin wil ook weten hoe een meisje klaarkomt wat voor gevoel of reactie ik weet alleen dat ze doodstil kan zijn.Weet u het misschien

label.Geplaatst op 2003-11-26 10:57:23


haal maar deze bericht maar van de forum

label.Geplaatst op 2003-11-27 11:05:59


moet je daar nu nog mee beginnen??? lijkt me vreemd dat je hier 5 dagen mee rond loopt,zonder er iets aan te doen! ik moet eerlijk zeggen dat dit niet zo geloofwaardig meer is maar goed...succes ermee.

label.Geplaatst op 2003-11-26 15:54:25


sorry ,sorry,ben misschien wat bot geweest in mijn reactie,maar het lijkt me geen lekker gevoel om daar dagen mee rond te lopen zonder er iets aan te doen.Ik hoop dat het helpt en ga anders echt even bij de huisarts langs.

label.Geplaatst op 2003-11-27 14:37:07


ja denk het wel,probeer maar wat ik heb gezegd en anders laat je de huisarts er naar kijken.succes

label.Geplaatst op 2003-11-22 09:31:43


soryy hoor maar als u denkt van ongeloofwaardig dan verwijder je deze bricht van de forum dan maar.Dan heb ik weinig hulp van deze site.

label.Geplaatst op 2003-11-26 23:36:44


aan 1 kant word het minder bedankt voor je advies en sorry dat ik tekeer ging en bedankt voor je hulp nurse

label.Geplaatst op 2003-11-28 00:52:38


oke zal ik doen en bedankt nurse voor je tijd.

label.Geplaatst op 2003-11-22 11:48:02


Ho ho, mensen. Niet iedereen durft direct met tips aan de slag en dit is natuurlijk niet een alledaags probleem. Tenminste, je zal dit niet direct aan de grote klok willen hangen, toch? Elitebravo, probeer in ieder geval de tip uit en ga anders langs bij een huisarts. Die heeft misschien nog andere tips voor je. Je zal er in ieder geval rekening mee moeten houden bij het vrijen. Enne, over reactie van meisjes, niet iedere meid is even zeker hoe ze moet reageren. Zeker als ze nog nooit daarvoor sexueel contact heeft gehad. Dat duurt een poosje voor ze zich meer gaat uiten (bij mij was dat in ieder geval wel zo). Kan zijn dat ze zich misschien een beetje schaamt om zich te uiten. Als je er wat moeite mee hebt, kan je er gewoon over praten met haar. Misschien komt ze dan wat los, maar forseer alsjeblieft niks. Zoiets moet gewoon groeien. Sterkte verder, Jopie

label.Geplaatst op 2003-11-27 09:24:01


fijn dat het beter gaat!groetjes

label.Geplaatst op 2003-11-28 14:33:39


succes ermee en laat ff weten of het weer in orde is ok?

label.Geplaatst op 2003-11-22 13:59:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren