© 2024 solvo B.V.

Orgasme met naschokken

Ik ben een man van 44 jaar. Steeds na een orgasme heb ik gedurende een lange tijd (varierend van een tiental minuten tot zelfs bijna 2 uur) geweldige naschokken zowel vanuit de onderbuik als over heel mijn lichaam. Deze naschokken geven dezelfde gewaarwordingen als het orgasme zelf. Vlak na het orgasme zijn de schokken zeer fel en ze deinen zeer langzaam uit. De schokken zijn zeer energievretend : in het begin van de schokken kan ik bijna niet praten en op mijn benen staan. Wanneer ik aan zelfbevrediging doe heb ik deze schokken niet. Het visuele aspekt bij het vrijen heeft een grote invloed op de duur en diepgang van de schokken. Sommige keren heb ik zelfs, vooral door het visuele aspekt bij het vrijen (opwindende lingerie, zelfbevrediging van de partner ,.....) schokken voor mijn orgasme. Deze schokken zijn kort van duur maar even goeddoend. Ik heb al heel wat navraag gedaan, zowel literatuur geraadpleegd als rondvraag gedaan, maar heb nog geen gelijkaardige symptonen ergens gevonden. Herkent iemand dit zelfbeeld ? Ik kijk jullie reactie tegemoet. Mvg, Lukke


Hoi, Dit is de eerste keer dat ik hierover hoor. wat wel voor komt is dat vrouwen een enkele dan 100 orgasmes per dag kunnen hebben, hierdoor zijn ze de hele dag opgewonden. daar is wel documentatie over te vinden want het is zelfs op tv geweest.

label.Geplaatst op 2005-08-19 15:19:15


Volgens mij is er iets (mis?)met het genotscentrum in je hersens, al weet ik niet wat. Het lijkt me dat de signalen die het uitzend te sterk zijn en dat dit al naar gelang de opwinding te vaak en/of te lang gebeurt.

label.Geplaatst op 2005-09-16 19:47:13


Neem me niet kwalijk dat ik dit zeg Sousy maar voor een meisje van 15 die zelf nogal behoorlijk onzeker is geef je maar een dom antwoord op een voor deze man groot probleem. Ik zou zeggen wordt maar eerst droog achter de oren voor je onzin uitkraamt.

label.Geplaatst op 2005-10-21 11:06:57


Hallo Lukke... Ik herken me een klein beetje in je verhaal. Maar ik heb niet zulke lange naschokken... Ik kom klaar met schokken bij zelfbevrediging maar die duren nooit langer dan 20 seconden... Ik zou er eens met je huisarts over praten of met iemand die er verstand van heeft... Je hoeft je er zeker niet voor te schamen... En het is toch lekker? Wel vermoeiend... Dat is jammer... Suc6 Groeten Sousy

label.Geplaatst op 2005-09-29 16:32:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren