© 2024 solvo B.V.

Penis

Help, ik zit met een vraag. Is een penis lengte van 12/13 centimeter (stijf) wel voldoende om een vrouw te bevredigen? En nemen vrouwen hier wel genoegen mee. Ik heb een keer een klacht gehad erover en ben sinsdien erg verlegen als het om vrouwen gaat. Ik zou het erg waarderen als vooral vrouwen hun EERLIJKE mening geven. Op mijn vraag. Helpen pillen etc. en /of is er een manier waardoor de penis groter kan worden? Gr Help


Het ligt er helemaal aan wat je er mee doet bij een vrouw. Er zijn vrouwen die liever een wat kleinere penis hebben dan groot, en visa versa. Dus geen reden om je door 1 vrouw van de weg te laten slaan. Er zijn wel verschillende operaties om correcties uit tevoren maar die keus moet je zelf maken.

label.Geplaatst op 2005-12-16 11:44:26


Hoi, Ik ben wel een man maar reageer toch. Kijk eens bij mijn reactie op Penisvergroting van Rasta een paar dagen terug. 12 13 cm is groot genoeg, gemid. vrouw is ong. 10 cm "diep" en verder is het inderdaad niet het enige "gereedschap" om een vrouw te bevredigen. Ook ik heb een opmerking gehad van een vrouw, maar ook in de kleedkamer bij voetbal. Volgens mij vinden mannen de afmeting belangrijker dan vrouwen en denken ze waarschijnlijk hoe groter hoe beter. Is niet waar, kan ook te groot zijn voor een vrouw en er zijn dus de andere manieren om te bevredigen. Groet en suc6

label.Geplaatst op 2005-12-16 12:43:03


Hallo 12 a 13 cm, is gewoon gemiddeld. Niet onzeker worden. Groeten Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-15 01:09:19


Oke dan mensen bedankt. Gr Help

label.Geplaatst op 2006-02-20 20:29:50


Er wordt gezegd dat een penis 8 cm 'moet' hebben om goed te kunnen penetreren zeg maar. Dus maak je zeker niet druk ! Uit mijn ervaringen zeg ik, beter iets kleiner dan te groot! En dat meen ik..

label.Geplaatst op 2007-01-11 22:21:15


sommige vrouwen houden van een grote penis, maar er zijn ook vrouwen die blij zullen zijn dat je penis juist niet groot is. laat je inderdaad niet verlegen maken door die ene vrouw die je erop aangesproken heeft. het gaat erom dat je samen plezier hebt. en die operaties zijn alleen voor extreem kleine penissen, ik denk dat er ook veel nadelen aan verbonden zijn. probeer de opmerking van die ene vrouw uit je hoofd te zetten en laat zien dat je gek bent op de vrouw met wie je in bed ligt. succes

label.Geplaatst op 2005-12-16 12:46:39


Oke bedankt. Maat toch is zelfvertrouwen gaat er wel op achter uit. gr

label.Geplaatst op 2005-12-16 13:39:19


Beste Help 12 centimeter is heus wel goed genoeg. Er zijn zat mannen die dat hebben, alleen scheppen de meeste mannen op dat ze een grote hebben. De schede van je vrouw stelt zich zelf op jou maat van penis in. Ik zou het totaal geen probleem vinden. Het is niet uitgesproken groot, maar heus wel goed genoeg. Trek je niks aan van Indianenverhalen van andere mannen of zo. Het is goed zoals je bent, er zijn best ook wel zat mannen met een kleinere penis dan 12 cm. En ook wel met een grotere, nou en? Het is groot genoeg om je vrouw te bevredigen, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je verder doet, of je gewoon lekker met elkaar vrijt. dan is 12 cm gewoon goed. Voor mij in ieder geval wel. Een vrouw met BH cup a of b is toch ook goed? Of moet je perse een vrouw hebben met borsten maat DD ? Maakt toch ook niet uit als je van elkaar houdt? Groeten Aimee

label.Geplaatst op 2005-12-16 21:16:59


Beste Help, Bedenk dat een strootje nog altijd beter kietelt dan een boomstam. Laat je (sex)leven niet vergallen door één vrouw. Succes

label.Geplaatst op 2005-12-16 21:31:28

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren