© 2024 solvo B.V.

Penis geurtje help

Sinds ik mijn vriend ken, heeft hij een behoorlijk geurtje aan zijn eikel, hij heeft geen afscheiding en ook nooit smegma. Om het geurtje weg te krijgen moeten we uitgebreid wassen met zeep(wat eigenlijk niet mag), maar dan ruik je het nog steeds een beetje, maar voor het grootste gedeelte is het dan wel weg.Hij is niet besneden. Maar de geur stoort ons soms in ons seksleven wat ik erg jammer vind Weet iemand wat het is en wat we eraan kunnen doen?


De eikel met lauwe / net afgekoelde thee afspoelen.

label.Geplaatst op 2004-09-09 20:11:51


Lieve Louise123, bedankt voor je inzending. Het is heel normaal dat de eikel van mannen een beetje ruikt. Echter, is het een hele penetrante stank die van zijn dop afkomt, dan wil ik je niet bang maken, maar lijdt hij waarschijnlijk aan Fallus terminalis. Door het regelmatig vrijen met jonge ongewassen hoertjes kan hij dit opgelopen hebben. Hij schraapt dan tijdens de 'daad' met zijn eikel langs de vaginawand, waardoor hij geinfecteerde koekdeeltjes meeneemt. Bij het niet goed verwijderen van deze resten van de eikel, kan dit een hele penetrante geur gaan afgeven die er niet zo makkelijk af te krijgen is. De eikel zal steeds erger gaan ruiken en uiteindelijk -zonder de juiste medische behandeling- wordt de eikel zwart en zal gaan 'desintegreren'. Dit betekent dat hij bij elke keer wassen of vrijen (of aftrekken red.) langzaamaan kleiner wordt door afschraping totdat die compleet verdwenen is. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn advies is tweeledig: 1 raadpleeg zo snel mogelijk een arts, 2 zorg dat je vriend niet meer zo vaak buiten de deur neukt met ongewassen hoertjes, of; was jezelf eens wat vaker!

label.Geplaatst op 2005-01-24 13:36:32

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren