© 2024 solvo B.V.

Penis Ongevoelig

Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik merk dat mijn penis steeds ongevoeliger wordt. Hoogtepunt bereiken wordt steeds moeilijker zeg maar... Heeft iemand een idee of oplossing, mijn eikel weer gevoelig wordt?! ik heb creme al geprobeerd... werkt niet echt... wil er toch graag wat aan doen.. ben namelijk nog maar 17... vind jammer als hij nu al niet meer werkt ;-)


Je bent nog wel heel erg jong. Heb je een leuke vriendin? Misschien zit het tussen je oren.......... dat is niet rottig bedoelt, maar het zou kunnen........

label.Geplaatst op 2004-08-27 17:56:28


als je veel rookt of drinkt kan het daardoor komen. ook ik vindt je nogal erg jong

label.Geplaatst op 2004-09-03 15:39:52

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren