© 2024 solvo B.V.

Penis vergroting

Ik heb zelf nie echt een kleine pik,maar groter is toch beter.Hij is 17 cm ong.Zijn er nou pillen en/of andere manieren om hem groter te maken met een blijvend resultaat???


Yo rasta, Waarom moet "hij" groter worden??? Heeft het met je imago te maken???? Bedenk dat een stro halm nog steeds beter kietelt dan een boomstam.

label.Geplaatst op 2005-09-28 18:58:46


Vreemd dat hier zo weinig inhoudelijke reacties op zijn! Ik gebruik zelf de Male Edge (www.male-edge.nl) en tot nu toe ben ik tevreden, ik heb er in 2 maanden 3 cm bij. Maar ik vraag me af en toe wel af hoe de ervaringen zijn van andere mannen hiermee? Zijn die er? En dat gelul waarom ik het wil, geen idee eerlijk gezegd, ik doe het gewoon...

label.Geplaatst op 2010-08-20 22:40:42


Ik denk toch wel dat het met imago/zelfvertrouwen te maken heeft.

label.Geplaatst op 2005-09-29 10:02:45


Ik kan me voorstellen dat je aan vergroting wilt doen als je bijzonder klein geschapen bent. Dan denk ik aan 4 - 5 cm. Maar om een vergroting te ondergaan tbv het imago???? Of je moet werkzaam zijn in de sex branche.... maar dan nog. Het gaat nog steeds om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.

label.Geplaatst op 2005-09-29 12:51:10


Het gaat erom wat je ermee doet,niet hoe hij er uit ziet toch?Bovendien is 17 cm niet klein,maar nog altijd meer dan gemiddeld.Het gemiddelde is geloof ik 15 cm,maar ook daar kun je goed mee leven hoor. En als je imago afhangt van de grootte van je penis dan is er toch iets mis. Pillen werken niet,dat zijn allemaal verkoop praatjes...

label.Geplaatst op 2005-09-29 15:05:10


17 cm is toch goed? ik snap niet waarom je daar een probleem in ziet. Het is echt waar dat 15 cm het gemiddelde is. En 17 cm is gewoon een goede penis, niks kleins aan. De vagina van je vrouw past zich aan jou penis aan, als je een penis van 12 cm hebt omsluit de vagina die, en heb je er een van 25cm ook (alleen ik moet er niet aan denken, 25 cm, eng ) Geloof ons vrouwen nou maar, 17 cm is echt niet klein. Misschien lopen je vrienden op te scheppen, en er zullen best vrienden van jou zijn die een grotere hebben, maar ook die een kleinere hebben. Die van jou is gewoon goed.

label.Geplaatst op 2005-09-30 23:20:44


zelf groei ik van 3 naar 13cm , het vreemde is dat ik alleen commentaar krijg van jongens, de meisjes waarmee ik gevreeën heb hadden het nergens over. toch heb ik wel eens zitten denken aan vergrotingspillen want ik voel mij niet echt op mijn gemak in de sauna of in zwembroek. Het gaat er niet eens om in erectie groter te zijn maar om in slappe toestand zekerder te zijn van mijzelf (dus in de sauna of op het strand in zwembroek)

label.Geplaatst op 2005-12-12 09:19:01


Je hebt inderdaad helemaal niks te klagen. Er bestaan wel operaties voor, om de penis te vergroten. Maar bij een erectie blijft die dan alsnog even groot als dat die nu is, want rekt nou eenmaal niet verder mee om het maar even zo te zeggen. Als ik jou was zou ik gewoon trots zijn op wat je hebt. Je hebt genoeg!

label.Geplaatst op 2005-11-23 18:44:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren