© 2024 solvo B.V.

Pijn

Ik heb sinds bijna een jaar tijdens het vrijen pijn. Ik hielt dan een weekje ofzo rust en dan was het weer weg. Nu heb ik alleen sinds 2 maanden er last van en gaat ook niet over. Naar de dokter durf ik eigelijk niet. Heeft iemand misschien hier ervaring mee? Bent u ermee ook naar de dokter geweest? Hoe was dat? Alvast heel erg bedankt!


waarom niet naar de dokter mss kan deze jou helpen om van het probleem af te komen en je hoeft je nergens voor te schamen we zijn allemaal mensen dus gauw na de dokter voor dat het erger wordt je zult merkendat het best wel meevalt gewwon doen he groetjes rokcy

label.Geplaatst op 2010-07-05 19:58:37


hai gewoon mee naar de dokter gaan hoor is heel normaal je heb er verder ook niks bij gezet geen leeftijd en zo want het kan ook wel is door de overgang komen dan krijg jetablettenweet fff zo gauw de naam niet syna pause geloof ik maar ga gewoon naar de dokter toe doei groetjes

label.Geplaatst op 2010-07-15 14:23:00

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren