© 2020 solvo B.V.

Pijn bij het vrijen

Ongeveer 3 jaar geleden is het allemaal begonnen. ik heb toen chlamydia gehad van mij toenmallige vriend. ik ben daar toen goed voor behandelt. ik ben wel een meisje die regelmatig blaasontstekingen heeft gehad. inmiddels heb ik al weer 2 jaar een vast vriend. we zijn allebei getest op soa\'s maar die hebben we niet. toch had ik nog vaak last bij het plassen. dit was niet constant aanwezig. Ik heb ook een paar keer een ontzettend branderig gevoel gehad na het vrijen. de dokter dacht steeds een een schimmel infectie maar dat bleek het niet te zijn. Na een paar weken ging de pijn meestal vanzelf weer weg en de dokters konden niks vinden. Inmiddels heb ik op dit moment weer dit branderige gevoel na de sex. ook heb ik daar bij iets meer afscheiding. de dokter heeft me weer getest op soa\'s en schimmels maar die heb ik niet. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. op deze manier heb je geen prettig sexleven. en op het moment dat het weer pijn gaat doen wil je ook niet terug naar de dokter want die kunnen toch niks vinden. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Hoi, ik heb ongeveer hetzelfde, alleen heb ik een branderig gevoel tijdens en na het vrijen. Maar na het vrijen duurt de pijn geen weken zoals bij jou, dus ik weet niet zeker of we hetzelfde hebben. In het begin (ook 3 jaar geleden) bleek ik schimmelinfecties te hebben maar later niet meer. Uiteindelijk bleek ik mijn bekkenbodemspieren teveel aan te spannen. Uit angst voor pijn, omdat ik tijdens dat ik wel schimmelinfecties had door ben blijven gaan met vrijen. Daarvoor krijg ik nu een behandeling bij de seksuoloog en de fysiotherapeut. Ik weet niet zeker of jij hetzelfde hebt maar in ieder geval wens ik je veel sterkte

label.Geplaatst op 2009-11-16 07:35:36

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren