© 2024 solvo B.V.

Pijn bij penetratie

Hi allen, Ik heb een probleem dat ik erg nauw ben. Ik bij de gyneacoloog geweest en zei dat ik een hypertense spier heb die ontspannen dient te worden door veel voorspel. Helaas werkt dit niet. Peneratie lukt niet vaak. Als het lukt is het niet pijnloos. Soms dan gaat het goed dan ben ik wat meer opgerekt op den duur door het vele proberen. Maar als is dan een orgasme heb zonder dat er iets in zit dan is het nauwer dan voor heen. Ik loop hiernu als 6 maanden mee. Heeft iemand een tip voor mij, ik ben de wanhoop bijna nabij. alvast bedankt


Hallo Maaike, het advies dat jij gekregen hebt klopt wel. Het enige wat helpt is idd een uitgebreid voorspel. In eerste instantie zonder dat daadwerkelijke penetratie volgt. Voorspel met handen en evt. mond van jouw partner en verder niets. Ook het zachtjes masseren van de baarmoedermond met de duim van jouw partner kan zeer ontspannend werken. Je merkt daarna vanzelf wel als je verder kan gaan maar dat kan idd enige weken tot maanden duren. Sukses!

label.Geplaatst op 2007-09-21 00:38:02


Hoi Maike, Vervelnd als je je zo voelt. Toch is de angst voor pijn, nog voor er iets gebeurt, erg groot. Het doen van ontspanningsoefeningen wil in veel gevallen ook best helpen. Probeer je volledig te ontspannen zonder dat je denkt aan een eventuele pijn. En ook ik ben het met het advies eens: een lang en zacht voorspel in combinatie met ontspanningsoefeningen kan enorm helpen.

label.Geplaatst op 2007-09-21 01:05:52


hallo. Ik heb een massage/glijmiddel ontdekt die helemaal bij jouw probleem past en helemaal geweldig is,bodygliss en ik verkoop het daarom in mijn massagesalon,wil je het eerst uitproberen mag je een proefsachet ophalen bij me,gratis. geen probleem maar het zal een hoop leed besparen . gr,Sylvia 0648955359(in de Lier)

label.Geplaatst op 2009-03-31 22:55:43

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren