© 2024 solvo B.V.

Pijn tussen vagina en anus

Hallo mensen Al een hele poos loop ik met 2 sneetjes van mijn vagina tot mijn anus. Dit doet erg pijn. Als ik naar de wc ga is dat dan ook niet prettig. Het maakt niet uit bij welke ontlasting. Vaak heb ik bij het afvegen dan ook bloed op het wc papier. Ik heb mezelf wijs gemaakt dat het komt door het dragen van strings. Zelf durf ik niet naar de dokter...vind dat nogal moeilijk. Wie weet wat het kan zijn en wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt Groetjes Marjolein


Hé Marjolein, 't Is niet makkelijk, maar ik zou er zeker mee naar de dokter gaan meid. Ik wil niet zeggen dat het herpes is, maar die kans is er wel (kan zich ook uitten als sneetjes). De pijn die je omschrijft komt mij wel bekend voor en het bloed ook. Komt er ook vocht uit de sneetjes? Hoelang loop je er al mee?

label.Geplaatst op 2007-03-07 01:04:07


Heel vaak lees ik dat men niet nar de dokter durft omdat het of gek is of eng of andere redenen. Hoe langer je wacht hoe meer schade je jezelf aanricht en welklicht anderen ook. Je zult ervaren dat het de tweede keer vel makkelijker gaat en vergelijk het maar met een bal die je in een bad onder water wil drukken als je hem los laat komt ie altijd omhoog. gewoon een goed bedoeld advies raadpleeg altijd je huisarts! Sterkt in de strijd Groeten M

label.Geplaatst op 2007-05-17 12:09:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren