© 2024 solvo B.V.

Pijn vlak voor orgasme in linker bijbal

Sinds een week heb ik heel af en toe een scherpe steek die in m\'n linker bijbal lijkt te zitten. Het is een vrij venijnige pijn die ook terugkomt vlak voor een ejaculatie, maar nog tijdig genoeg om te stoppen met sex voor het uiteindelijke hoogtepunt (iets waar ik dan ook geen behoefte meer aan heb) Het voelt alsof er een naald achter m\'n linker testikel word gestoken. Ik kan tot dusver geen zwelling, bultjes of iets vreemds vinden rond de plek en \'t is ook niet pijnlijk bij aanraken, alleen maar incidenteel of vlak voor een orgasme. Iemand een idee wat dit kan zijn ?


het kán een symptoom van chlamydia zijn. Ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was.

label.Geplaatst op 2007-01-11 17:54:46


Mijn vriend heeft ook dit probleem! 4dagen geleden heeft hij tijdens het voetballen wel een bal recht in zijn kruis gekregen, mss ligt het daaraan! Clamydia is het zeker niet want we hebben ons allebei getest om soa's en ik weet zeker dat hij mij trouw is gebleven. Weet jij al wat die pijn is? grtz

label.Geplaatst op 2007-11-14 18:59:12

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren