© 2024 solvo B.V.

Pijnlijk bultje bij vagina

ik heb een bultje bij mijn vagina. het is hetzelfde kleurtje als mijn huidskleur maar t doet echt heel veel pijn. ik ben pas 14 en heb nog nooit sex gehad of dat soort dingen. Naar de dokter durf ik ook niet omdat mijn vagina er heel gek uitziet, mijn binneste schaamlippen zijn groter dan de buitenste. en ik vind t niet echt een fijn idee dat als ik naar de dokter ga dat ik hem dan drie dagen daarna ineens tegenkom ik heb dus een probleempje. mijn vragen zijn dus : wat kan dit bultje zijn , en trekt het nog goed mijn schaamplippen ?


Dag meisje, Dat bultje is vervelend. Misschien kan het ook kwaad. Dus moet er inderdaad even naar gekeken worden. Dan moet je twee dingen bedenken: 1. Je zult in je leven wel vaker artsen tegenkomen die naar onderdelen van je zullen moetn kijken. Ook en zeker dit onderdeel. Je auto gaat naat degarage, jij gaat naar de dokter. En in dit geval is de dokter niet je plaatsgenoot, hij is ook geen "man", hij is een monteur die je nodig hebt. En beschouw jezelf in dit geval niet als het meisje dat je bent, maar als een "voorwerp" dat gerepareerd moet worden. Zo zal hij dat ook zien. Het is een kwesie van de knop in je hoofd omzetten. 2. Er zijn weinig mensen met modelschaamlippen, alhoewel je ze tegenwoordig kunt laten fotoshoppen. Maar als je je er nu al zo voor schaamt, hoe kun je dan naderhand onbezorgd er van genieten als je met iemand in bed ligt? Door je schaamte ontzegje jezelf nogal wat! En bedenk ook dat je aantrekkelijkheid voor de ander van zoveel meer dingen afhangt: je uitstraling, de geur van je huid (die vaak niet eens bewiust merkbaar is, maar die er wel is en die voor de een wel en voor de ander minder aantrekt, dat is niet eenduidig), misschien juist eenkleinigheid die je zelf niet eens opgevallen is..... Er kan zoveel zijn. Maar als jijzelf niet blij bent met jezelf, straal je dat ook uit. En dat helpt juist niet om je aantrekkelijkheid te vergroten. Dus........van je af gooien die schaamte! En laat er even naar kijken. Gipskruid

label.Geplaatst op 2008-09-26 09:39:23


Hallo, ik wil hier graag aan toevoegen dat het normaal is dat de binnenste schaamlippen groter zijn dan de buitenste. groetjes

label.Geplaatst op 2008-09-26 10:38:57

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren