© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke voorhuid als erectie toeneemt en sloom klaarkomen

hey als ik bij mijn halfslappe (halfstijve) penis de voorhuid naar beneden doe, dan doet ddat geen pijn maar naarmate daarna de erectie toeneemt begint het een beetje pijn te doen. en als ik me dan aftrek heb ik al eens een kleinwondje bij mijn toompje gehad. ik heb gelezen dat besnijden een oplossing kan zijn maar ik zit midden in de pubertijd dus dat licht redelijk gevoelig bij mij. zijn er mischien nog andere dingen die ik kan proberen? en ten 2e als ik klaarkom dan spuit mijn sperma er niet ui maa rloopt het er heel rustig uit mijn penis en het restje wat dan nog in de urinbuis zit moet ik er dan zelf uitdrukken. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt wouter

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren