© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke zaadbal

Ik ben 30 jaar en heb inmiddels al een paar jaar last van een pijnlijke zaadbal. Ik ben er al een paar keer voor naar de huisarts geweest (inmiddels ook een andere huisarts wegens verhuizing), maar die heeft steeds niets raars kunnen constateren. Ook ben ik vorig jaar doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. Ook op die echo is niets geconstateerd. En ik heb zelfs ook voor alle zekerheid een antibiotica-kuur gehad voor het geval er wellicht toch een ontsteking zou zitten (hoewel die dus niet is geconstateerd). Toch is het nog steeds niet over. Ik heb er wisselend last van; de ene periode meer dan de andere. Maar het is nooit helemaal weg. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar blijf er wel onzeker over en ben er ondanks de doktersbezoeken niet helemaal gerust op. En aangezien mijn andere zaadbal niet of niet geheel ontwikkeld is, vind ik het des te belangrijker dat deze zaadbal waaraan ik pijn heb wél goed is; dit met het oog op kinderen/vruchtbaarheid. De pijn zelf kan ik niet goed beschrijven. Mannen zullen waarschijnlijk wel begrijpen wat ik bedoel als ik het heb over \'balpijn\'. En het is niet eens erge pijn, maar meer een zeurend - misschien zelfs wel als beurs te omschrijven - gevoel. Bovendien trekt dat gevoel wat door in m\'n been. De huisarts zegt dat veel jonge mannen dit hebben, ook vaak net zoals bij mij zónder echt verklaarbare reden. Met andere woorden: dat het niet echt kwaad kan. Maar toch, zoals ik al zei: ik blijf er onzeker over. En zeker over de vruchtbaarheid. Daarom ben ik benieuwd of er hier mannen/jongens zijn die hier ook last van hebben en wat hun ervaringen zijn... Ik hoor graag van jullie!


vraag eens een verwijzing naar de uroloog

label.Geplaatst op 2006-07-06 13:34:21

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren