© 2024 solvo B.V.

Pil vergeten/zwanger????!!!

Ben kortgeleden na een stop van 1/5 jaar weer met de pil begonnen. (diane-35.) Heb in de 3e week van de strip paar dagen achterelkaar de pil vergeten in te nemen (om precies te zijn 4 dagen)terwijl ik 2 keer geslachtsgemeenschap heb gehad.Hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn?????


Hoe groot de kans precies is weet ik niet,maar dat het niet veilig was is wel zeker. Je zou dus wel zwanger kunnen zijn ,doe een test als je het zeker wil weten.succes ermee

label.Geplaatst op 2004-03-16 12:08:52


Dank je voor je reactie Nurse. Ik geloof dat ik nadat ik gemeenschap heb gehad, niet direct de pil heb ingenomen. Dit is pas een dag of 2 dagen achteraf gebeurd.Ik heb nog 3 dagen te gaan en daarna maar afwachten of ik ongesteld wordt en dan alsnog een test doen....

label.Geplaatst op 2004-03-17 06:28:30


inderdaad maar even testen als je niet ongesteld wordt!succes

label.Geplaatst op 2004-03-17 09:20:58

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren