© 2024 solvo B.V.

Plassen tijdens orgasme

Ik heb pas meegemaakt dat ik per ongeluk moest plassen toen ik klaarkwam. Ik liet me helemaal gaan en dat bleek, want daarna was het bed erg nat en rook naar urine. Is dat normaal? Ik ben wel bekend met spuitende orgasmes, die heb ik vaker gehad, maar dat was een melkachtig vocht wat niet naar urine rook. Dit was dus anders. Nu ben ik daar best onzeker over. Ik kan er ook geen goede informatie over vinden verder op Internet, want de ene noemt het plasseks, maarja dat is het dus niet echt eigenlijk, want het ging per ongeluk. Een ander heeft het over zwakke bekkenbodemspieren, maar mijn ervaring is juist dat ik sterke bekkenbodemspieren heb. Dus nu weet ik het niet meer zo goed. Ik schaam me voor mezelf over dat plassen, weet niet of het normaal is, en wat er nu aan de hand is, en of ik dan echt wel ook echte orgasmes krijg uberhaupt, ik snap er niks meer van. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Alvast bedankt!


Nou, persoonlijk lijkt het me een (veelvoorkomende en onbelangrijke) variatie op een vrouwelijke ejaculatie. Dit is niet altijd (bijna nooit eigenlijk) uitsluitend reukloos melkachtog vocht. Vaak komt er gelijktijdig urine mee en heel wat, zelfs. Ook na de ejaculatie komt nog een niet te bedwingen urinestraal na. En dit voelt heel lekker. Geef je, in het geval dat dit zich voordoet, er gewoon schaamteloos aan over. Proberen je te beheersen gaat alleen ten koste van het genot. Denk er dus niet over en wees er niet bang voor. Hiermee mee help je alleen maar je orgasme om zeep.

label.Geplaatst op 2007-04-19 21:17:20


mag ik het ervaren samen met jou??????

label.Geplaatst op 2007-05-08 04:02:45


Hoi, dit wordt vaak veroorzaakt door een restant urine in je blaas, als je geplast hebt leun dan even van voren naar achteren en van links naar rechts zodoende komt het restje urine eruit, is ook goed voor je blaas.

label.Geplaatst op 2007-05-08 14:46:30


Ja ik heb het ook mee gemaakt het heeft een naan eculeeren of zo maar of het over het zelfde gaat dat weet ik niet heb je daar bij ook buik pijn of/niet wand dan kan het ook een blaas ontsteking zijn

label.Geplaatst op 2007-06-22 15:48:24

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren