© 2024 solvo B.V.

Potje!

hallo, ik probeer al 21 maanden zwanger te raken. Maar ik heb van de ha een verwijs brief gehad om een vol potje te laten onderzoeken om te kijken of mijn man vruchtbaar is. HEt klinkt misschien raar maar als wij gaan vrijen dan heeft hij een zaadlozing waar je u tegen zegt maar als hij het op commando moet doen dan lukt het niet. Hij heeft geen erectie probleem, ik hoeft er maar naar te kijken en heeft hem al staande! Dus daar ligt het niet aan. Dus ikhoop dat ik binnenkort zwanger ben zodat hij het niet hoeft te doen. En dan moet het nog smorgens gebeuren dus dan lukt het al helemaal niet. Kunnen jullie me helpen ik word ook niet zo gauw doorverwezen naar de gyn. Omdat hij er vanuit gaat dat ik binnen twee jaar zwanger raak. mvg desiree


Op commando is het vaak nogal moeilijk, hoewel mannen dat niet van te voren zien aankomen. Met IVF, waarbij de man ook een potje moet produceren, komt dat ook vaak voor. Enige advies: wees creatief. Misschien helpen plaatjes of filmpjes (internet of videotheek) wel goed. 21 maanden zwanger proberen te raken is best al een redelijke tijd. Mits je op goede momenten sex hebt (ongeveer dag 10 gerekend vanaf 1e dag menstruatie (=dag 1) tot ongeveer dag 17; frequentie 1 ker per dag of 1 x per 2 dagen), is het wel nuttig het sperma eens te bekijken onder de microscoop. Ik zou dus wel wat sperma inleveren.

label.Geplaatst op 2004-08-22 18:32:31

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren