© 2024 solvo B.V.

Prikpil en menstruatie

Een vriendin van mij heeft voor 6 weken terug voor het eerst de prikpil gekregen, Daarvoor heeft ze jarenlang niets gebruikt. Nu is ze al 6 weken onafgebroken ongesteld. Ze is al een keer terug geweest naar de dokter, deze vertelde dat ze af moet wachten hoe het na de 2e prikpil gaat. Heeft iemand hier ook ervaring mee en is daar een oplossing voor.


Hoi, ik gebruik nu al 8 jaar de prikpil. Ik ben er erg tevreden over. De eerste drie maanden moet je even door zien te komen met bloedingen en klachten enzo. Bij de tweede prik gaat het al een stuk beter. Bij mij waren alle klachten toen verdwenen en ben nooit meer ongesteld geworden. Ik heb ook geen klachten ofzo meer. Moet wel even goed begeleid door de arts, maar die heeft dit middel al als geschikt bevonden voor haar. Dus wacht af en zijn er nog veel klachten na de 2e prik, dan toch overwegen om op een andere anticonceptie over te gaan. Waarom heeft zij ervoor gekozen om de prikpil te nemen, is wel een rigoreuze manier, vooral als je ooit nog zwanger wilt worden. groet, rota

label.Geplaatst op 2006-04-01 14:11:43

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren