© 2024 solvo B.V.

Prilpil & bandenpijn!

Ik ben sinds maart \\\\\\\'04 aan de prikpil, de gewone pil vergat ik als hij niet in de badkamer lag en als hij daar lag at mijn jongste ze op als snoepjes. Nu heb ik na de 3de prik last van pijn net boven mijn schaambeen en het wordt erger als ik met heel veel dingen bezig ben. Het voelt als bandenpijn. Kan ik nu zwanger zijn? De 1ste prik kreeg ik toen ik na de stopweek weer met de pil moest beginnen. (ik was wel ongesteld geworden in de stopweek) De 2de kreeg ik precies na 89 dgn (3 mnd) De 3de 1 week voor ik hem eigenlijk moest krijgen vanwege vakantie. Mijn menstruatie stopte meteen met het beginnen van de prikpil. Ik heb last gehad van bekkeninstabiliteit van de jongste, Ik ben wel wat dikker geworden met de prikpil totaal 4 kilo en ik wordt sinds mei al lastig gevallen met de vraag of ik zwanger ben waarschijnlijk omdat alles in mijn buik gaat zitten qua vet, in mei heb ik een zwangershapstest gedaan en die was negatief. Laats zei iemand ben je nu echt niet zwanger of wil je het gewoon niet vertellen. Ik vind dit allemaal erg vervelend zover ik weet ben ik en kan ik niet zwanger zijn. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En kan je Überhaupt zwanger worden met de prikpil? Groetjes Miranda

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren