© 2024 solvo B.V.

Probleem, help aub zo snel mogelijk!

Hallo iedereen, ik heb sinds 2 maanden een vriendin en zij is nog niet aan de pil. Toch hebben we afgelopen vrijdag gemeenschap gehad, en dat zit me helemaal niet zo lekker. Ik heb het uiteraard wel met condoom gedaan (alles zat goed, condoom was niet lek ofzo!) Ze is dus heel onregelmatig ongesteld, wat normaal is als je nog niet aan de pil bent, maar dat brengt op het moment dus even de nodige spanning met zich mee..ze is namelijk al 4,5 weken niet ongesteld nu, maar ik hoop toch echt dat ze dat dit weekend wel wordt, anders heb ik een probleem of niet? Nogmaals, aan het condoom lag het niet, dus is mijn ongerustheid niet terecht of heb ik iets heel ergs gedaan? Groetjes Maarten


ik denk dat je niet bang hoeft te zijn hoor ik denk dat het wel meevalt. ik heb het ook jaren gedaan met condoom nu niet meer en nooit zwanger ofzo geweest ik zou je niet te ongerust maken als ik jouw was. sterkte groetjes saskia

label.Geplaatst op 2003-04-26 20:25:02


hallo Als je het echt zeker wilt weten of je vriendin misschien zwanger is. Kun je natuurlijk altijd een zwangerschapstest kopen bij de drogist. Maar voor nu zou ik me nog geen zorgen maken. Tenzij je graag een kindje wilt natuurlijk, maar ik begreep dat dat nog iets te vroeg was. Sterkte ermee sally

label.Geplaatst op 2003-04-29 19:26:22


Iets verkeerds heb je NIET gedaan!!! Hoe groter de spanning bij je vriendin hoe langer de menstuatie uit kan blijven, je kan voor de zekerheid bij de apotheek of drogist een zwangersschapstest halen, ik neem aan dat het niet gepland is, dus ik hoop voor jullie dat het allemaal loos alarm is, en laat je vriendin asjeblieft aan de pil gaan. Als zij ouders heeft die hier moeite mee hebben dan zou je naar het Rutghershuis kunnen gaan of en vertrouwensarts. Je eigenarts kan trouwens ook, hij of zij heeft een beroepsgeheim. Succes.

label.Geplaatst op 2003-05-10 13:41:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren