© 2024 solvo B.V.

Probleem help me

Mijn vriend en ik zijn al 2 jaar samen voor 2 maanden terug zijn we voor de eerste keer echt samen naar bed geweest. Toen we de condoom pakte werd zijn penis helemaal slap na een beetje spelen stond hij weer mooi weer het condoom en weer werd hij slap, nu 2 maanden verder is het ons nog steeds niet gelukt door middel van lekker neuken klaar te komen . Spelen we gewoon met elkaar dan lukt het ons wel . Zou dit aan het condoom liggen?? Help ons we zijn er aan toe om heerlijk met elkaar naar bed te kunnen.


Een vrouwencondoom kan je gebruiken maar lijkt me niet echt zo handig maar dan ben je wel beschermd en heeft hij niet meer de taak om de condoom aan zijn lul te doen en hoeft zich daar dus ook niet druk over te maken... Vaak krijgen mannen en jongens een slappe niet omdat ze niet meer opgewonden zijn maar door de spanning want een 1e keer met elkaar naar bed gaan is spannend.. Ik zou zegge stel hem gerust en zeg dat het niets uitmaakt als het niet lukt.. Maar wat je zeker moet doen is de condoom bij hem omdoen! Lekker erotisch om doen met je mond bijvoorbeeld of met je handen en dan ondertussen ook zachtjes met de penis spelen! Ik hoop dat je er iets aan hebt~ Laat wat van je horen als het je gelukt is

label.Geplaatst op 2005-06-10 17:53:59


Over het algemeen vinden de meeste mannen het nou niet bepaald opwindend om een condoom om te doen. Het brengt wat spanning met zich mee en dat heeft geen positief effect. Een andere optie is een vrouwencondoom gebruiken. Die kan je voor (of tijdens) het vrijen indoen en dan heb je niet die vervelende onderbreking.

label.Geplaatst op 2004-07-27 17:38:11


Volgens mij is je vriend onbewust toch wat te gespannen, dit is echt geen ongewoon probleem. een vrouwencondoom is vreselijk irritant want alles loopt er meteen weer uit, geen doen, helemaal als je bovenop zit. Probeer gewoon zo ontspannen mogelijk met elkaar om te gaan, aan het condoom zal het echt niet liggen, tuurlijk is het even wennen dat er een regenjasje om zijn lul zit, maar daar wordt ie echt niet slap van, dat is meestal spanning, net zoals een vrouw soms te strak is door de spanning.

label.Geplaatst op 2004-08-21 16:56:15

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren