© 2024 solvo B.V.

Sao\\\'s

Ik heb laatst een soa test gedaan moest heel erg aandringen bij de dokter maargoed.. had na een week de uitslag binnen negatief als het goed is dus iig ik had geen soa maar ik heb dus wel verschllende ken merken dat ik een soa heb. bijv vaak plassen en kleine btjes ,tijdens het plassen een bje wittig spul (aan het einde meestal )btje branderig soms . mijn voorhuid is ook te nauw en me eikel blijft wittig hoe lang vaak ik het ook was wat me ook opvalt is dat er een aantal kleine buljes bij elkaar zitten op me voorhuid en d uitgang van mijn plasbuis btje dikker uitmond (alsof het opgezet is) ... kan voor dit alles een andere reden zijn dan een soa ? of moet ik nog maar een keertje naar het ggd gaan? oja en voor een gedeeltelijke besnijdenis kan ej daar ook vor nar een besnijdeniscentra ivm de vergoedingen van het ziekenfonds... alvast bedankt M


Ik denk dat niet nodig is, meestal zegd zo'n test wel gewoon de waarheid lijkt me. Maar heb jij je vorige test ok bij de ggd gedaan ? ik wil dat namelijk ook gaan doen. maar nu is mijn vraag kan dat alleen bij de hoofdvestiging of ok bij een nevenvestiging van de ggd ?

label.Geplaatst op 2005-11-17 20:28:57


ik heb het gewoon bij ons in de poli gedaan via me dokter dus weet eigelijk niet of het ggd is ...

label.Geplaatst op 2005-11-18 16:28:41


Hoe u het beschrijft, lijkt het op een schimmelinfectie

label.Geplaatst op 2005-11-23 21:19:09


Een vernauwing aan de voorhuid kan ook vaak verschillende klachten veroorzaken. Als je jezelf alleen maar op SOA’s hebt laten testen wijst dat nog niet uit of er misschien andere dingen aan de hand zijn. Zoals iemand anders al zij, een schimmelinfectie.

label.Geplaatst op 2005-12-14 10:16:10

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren