© 2024 solvo B.V.

Schaamhaar

Heeft iemand een tip op schaamhaar te verwijdere.. want als k het gewoon scheer.. staan er de volgende dag alweer lelijke stoppels op. Harsen of epileren lijkt me erg pijnlijk. heeft iemand misschien nog een andere oplossing ?


Misschien ontharingscreme dan?

label.Geplaatst op 2005-08-31 15:21:12


Wonderlijk modeverschijnsel..... ontahren van de schaamstreek. Volgens mij gaat het hetzelfde als met je baard scheren, hoe vaker je scheert, hoe sneller het groeit en hoe harder de haren, en donkerder en dikker. Hoe jonger je je baard scheert, des te dikkere baard je krijgt, volgens mij is dat op andere plaatsen ook zo, en echt niet alleen op je gezicht. Ik snap niet wat er mis is aan schaamhaar. Ik vind een vrouw met geschoren schaamhaar net alsof ze een jong dood vogeltje heeft iplv een zacht weelderig poesje.

label.Geplaatst op 2005-09-04 18:06:17


Het is absoluut een van die fabeltjes die de wereld niet uit te krijgen zijn. Dat als je je lichaam op welke plek dan ook scheert, dat het haar dikker of in meerdere mate terug komt. Dat is namelijk gewoon NIET waar. Dus laat je door dit fabeltje niet weerhouden van scheren van bepaalde lichaamsdelen.

label.Geplaatst op 2005-09-04 20:55:34


Smaken verschillen,dus ook op het gebied van schaamhaar.Wil je het scheren,dan kan dat,maar ook ontharingscreme is prima te doen. En bovendien groeit je haar niet harder van scheren,en wordt het ook niet dikker of zwarter. Als dat zo zou zijn,hadden we geen kale mannen meer ws ....

label.Geplaatst op 2005-09-04 21:20:21


Ja maarja als je het gaat scheren of met ontharingscreme staat er de volgende dag weer stoppels op daar heeft marieke gelijk in

label.Geplaatst op 2005-09-08 18:43:52


Hi Markie, Harsen is dan de best oplossing. Het is inderdaad geen pretje maar het is even doorbijten, de pijn voel je maar heel even, kwestie van een paar seconden. Gr Toys

label.Geplaatst op 2005-11-28 14:50:07

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren