© 2024 solvo B.V.

Schaamlippen

Wanneer zijn schaamlippen nou eigenlijk te groot? Ik ben hier heel erg onzeker over. Mensen roepen altijd als het pijn gaat doen bij het fietsen enz. Het doet niet pijn, mr ik voel wel dat ze er zitten. Is dit een goed gevoel? Of zijn ze dan te groot? Nu heb ik ook 1x gehad dat ik van het paardrijden kwam en mijn schaamlippen helemaal opgezet waren, ik heb dit ook 2x na de sex gehad. Zelf dat ik dat dit zou kunnen komen doordat er telkens keihard op gebonkt wordt.. Dat dit dreunen te hard aankomen zegma. Is dit raar? Of duidt dit er ook op dat ze te groot zijn?


Hoe groot of klein schaamlippen moeten zijn (volgens wie dan?) is nog nooit vastgesteld. Hard bonken kan inderdaad een oorzaak zijn van zwelling. Als je VOORTDUREND last hebt onder NORMALE omstandigheden, dan ZOU het kunnen dat ze te groot zijn, maar ook dan zou er best een ANDERE reden kunnen zijn. Neem maar van mij aan dat schaamlipverkleining een uitvinding is van cosmetische chirurgen die graag hun zakken vullen.

label.Geplaatst op 2008-01-24 19:28:44


Oké, ja onder normale omstandigheden heb ik er geen last van. Zoals vandag zit ik lekker in me strake spijkerbroek en kan alle zin-vormen aannemen, doet dan geen pijn.

label.Geplaatst op 2008-01-25 14:54:35


Waar maak jij je druk om, er bestaat geen maat van schaamlippen. Wie ziet nou in gods naam je schaamlippen, dat ben je zelf door middel van in een spiegel te kijken of je man of v vriend, waar hebben we het eigenlijk over!!!!!!!!!!!! Wat minder naar de playboy look kijken,jammer dat je je hierdoor laat beinvloeden. Je bent goed zoals je bent.

label.Geplaatst op 2008-01-25 18:03:21


Ja dat is waar, je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Zal me aan jou wijze woorden proberen te houden :) Zit trouwens nog met een probleempje.. Heb sindskort wat waterige afscheiding bij mijn gewone afscheiding, heb geen soa dat is getest. Wat kan dit nog meer wezen? Kan het kwaad?

label.Geplaatst op 2008-01-26 20:35:57


Dat is heel normaal, dat heeft iedereen, niks aan de hand.

label.Geplaatst op 2008-01-27 23:51:02


Hallo, net als jij heb ik dit probleem. Mijn schaamlippen hinderen niet maar ik voel ze goed zitten. Bij het vrijen kan het ook gebeuren dat ze rood zien en branden, ook bij de menstruatie. Hoe weet ik of mijn schaamlippen niet te groot zijn... Nergens zijn foto\'s beschikbaar om het verschil te zien. Ook geeft mijn vagina een vieze geur en veel afscheiding af. Ik gebruik tans iedere dag Lactacyd femina, wat kan ik dan nog doen? Dit zijn de vragen die in mijn hoofd spelen. Heb jij een antwoord gekregen op de jouwe?

label.Geplaatst op 2009-05-13 08:25:36

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren