© 2024 solvo B.V.

Schaamlippen

ik heb een vraagje.. door minderleuke opstandigheden is er een keer hard aan me binneste schaamlippen getrokken ik was toen 12 (bijna 13). Ik ben nu inmiddels 18 en ik zit er behoorlijk mee want het lijkt wel of ze best groot zijn nu, ik heb er voorderest geen last mee met fietse ofz, maar toch zou ik graag willen weten hoe groot het normaal gesproken moet zijn, want mijne steken best een beetje naar buite zegmaar.. en zoude ze uitgerekt kunne wezen ? alvast bedankt een onderzeker meisje


Bij heel veel mensen verschillen de groote van schaamlippen... Ze zijn bij iedereen verschillend... Er is dan ook geen minimalen en maximalen groote voor schaamlippen.. Het is allemaal heel gewoon hoor... Suc6 verder... XxX

label.Geplaatst op 2005-08-09 19:02:03


oke dank je voor het bericht.. ik schaamde me er namelijk een beetje door en omdat ik vroeger misbruikt ben en ze er erg hard aan trokke dacht ik dat het misschien daar van komen. Ze zijn namelijk ook beetje ongelijk lijkt wel.. maar dat kan dus niet komen doordat ze er hard aan hebben getrokken ( dat ze ongelijk en wat groot lijke )??????. alvast bedankt

label.Geplaatst op 2005-08-09 20:47:46


Ik kan je gelijk geruststellen. Het is normaal dat de binnenste schaamlippen groter zijn dan de buitenste. groetjes

label.Geplaatst op 2005-08-09 16:33:11


Er zijn wel meer vrouwn die ongelijke schaamlippen hebben en ook ongelijke borsten. En een hoop vrouwen hebben grote binnenste schaamlippen, dat verschilt per vrouw. Ik heb haast helemaal geen binnenste schaamlippen, dat kan dus ook. Maar de meeste vriendinen van mij hebben grotere binnenste schaamlippen, en dat zie je ook, als ze rechtop staan, maar ik heb ze helemaal haast niet, das ook een beetje raar. Mijn eerste vriendje dacht destijds dat ik ze eraf had laten snijden of zo, maar k heb ze wel maar heel erg klein........ verschilt per vrouw. Maar het kan niet dat doordat ze er hard aan trekken dat ze voor altijd lang blijven, wel misschien de eerste dag wat groter of zo, doordat het geblesseerd is......

label.Geplaatst op 2005-08-19 23:15:56


Wat heb je tegen schaamlippenstift? Kan misschien nog leuk staan ook.

label.Geplaatst op 2005-09-16 19:57:10

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren