© 2024 solvo B.V.

Schimmelinfectie

geachte heer/vrouw Ik heb al enige tijd een schimmel infectie aan mijn eikel. Ik heb hiervoor miconazolnitraat/hydrcortison voor voorgeschreven gekregen. Echter na het mastruberen en na de sex is mijn eikel rood en komt er een soort vlies over mijn eikel die daarna langzaam afbrokkeld (lijkt op vervelling). dit is echter al ong een jaar zo en de miconazolnitraat/hydrcortison lijkt daarbij niet echt te helpen (het gaat wel weg erdoor maar komt na de sex ook weer terug). ik heb niet echt veel vertrouwen in mijn eigen huisarts vandaar dat ik u deze vraag stel. zijn er andere middelen die wel goed werken en waarbij de infectie volkomen te genezen is? met vriendelijke groet


Je zult toch echt even terug moeten naar de huisarts in dat geval. Heb je lang genoeg gesmeerd? En is je partner meebehandeld (hoewel een schimmel eigenlijk NIET sexueel overdraagbaar hoort te zijn, wordt de partner in aanhoudende gevallen nogal eens meebehandeld). Ook is het een mogelijkheid om pillen te slikken. In beide gevallen: naar de huisarts. Die weet dit echt wel. Je hebt namelijk een hele "simpele" kwaal.

label.Geplaatst op 2004-06-19 17:45:43


Beste Co Bedankt voor uw reaktie ik ga morgen een nieuwe afspraak maken met m'n huisarts. met vriendelijke groet

label.Geplaatst op 2004-06-20 15:39:45

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren