© 2024 solvo B.V.

Sex

Beste mensen, Ik (man in de 20) heb sinds 1,5 maand een nieuwe vriendin. Zij (in de 20) is een hele lieve mooie meid. De eerste keer dat we sex hadden was heel fijn en heel mooi. De keren daarna was het al wat minder..... Ik moet altijd zelf het initiatief nemen.... dat heeft zij nog nooit gedaan... Ook een knuffel of iets zal zij nooit uit haar zelf doen. Wij hebben nu al anderhalve weer geen sex gehad en dat is toch best lang voor een stel wat net bij elkaar is. Zij geeft niet aan dat ze iets wil en als ik begin heeft ze geen zin of ze is moe. En als ik niks doe zal er dus ook geen sex zijn. Ook vindt zij orale sex niks, niet om te krijgen of te geven en ze is ook nog nooit klaar gekomen. Nou vindt ik het niet erg dat zij geen orale sex wil maar verdere spannende dingen in bed gebeuren er ook niet. Wel kom ik best snel klaar... Zij dat de oorzaak zijn? of weet iemand nog andere oorzaken? En weet iemand hoe ik haar wel kan verleiden?


Ik vind het überhaupt al wel snel dat je pas 1,5 maand een relatie hebt en dan al meteen met elkaar naar bed gaat. Maar goed, ik ben dan ook pas 17.

label.Geplaatst op 2007-02-13 20:39:57


Je probleem is natuurlijk nooit in een paar berichtjes opgelost, en ik denk ook niet dat je bij 'ons' moet zijn, maar bij haar. Probeer erover te praten. Om fijne sex te hebben moet je je vrij kunnen voelen, en behalve willen ontvangen ook de wil hebben om te geven. Het lijkt erop alsof zij ergens mee zit, of zich misschien niet helemaal lekker in haar vel voelt. Maar dit hoeft naturlijk niet zo te zijn! Het kan ook zijn dat ze (omdat ze bv nog nooit is klaargekomen) het 'nut' er niet zo van in ziet, en het gewoon veel gedoe vindt ofzo. Ofwel: ze zou het dan eerder voor jou doen, dan voor haarzelf. Misschien heeft/had zij een ander idee of beeld van sex dan jij.. kan van alles zijn. Probeer er toch gewoon over te praten hoe moeilijk dat misschien ook is, alleen dan kom je erachter. Het is niet alleen een kwestie van verleiden of verleidelijk zijn, de binnenkant van iemand's hoofd heeft daar een grote rol in.

label.Geplaatst op 2007-03-12 14:37:53


nou misschien moet je het met je vriendin erover hebben. het beste is natuurlijk om het met elkaar op te lossen. Begin een keertje over met haar. Kijk dan wat er gebeurd. ik kan het me best wel voorstellen natuurlijk maar ik denk even als vrouw en ik zou het fijner vinden als mijnvriend het eerst met mikji over zou hebben dan aan iemand anders vragen. ik hoop dat dit je een beetje helpt. Het beste!!

label.Geplaatst op 2007-05-01 19:37:56


Niks over praten enzo. Stel haar gewoon de volgende vragen en neem alleen genoegen met eerlijke recht-voor-z\'n-raap antwoorden. Hou je nog echt van me? A) Nee. -> Pak je biezen en zoek andere vriendin. B) Ja -> volgende vraag: Waarom wil je dan geen sex met me? Biedt het antwoord op deze vraag niet 100% kans op snelle en permanente normalisering van haar sexueel gedrag? Vertrek dan alsnog. Aanmodderen leidt uitsluitend tot voortdurend vreemdgaan en daarmee richt je bij haar zowel als bij die andere(n) veel schade aan.

label.Geplaatst op 2007-05-13 23:23:55

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren