© 2024 solvo B.V.

Snelsnel antwoord

ik heb xzal medicijnen voor me hooikoorst.. maar blijf de pil dan wel werken.. het staat wel onder de noemer antbiotica :S. groetjes caroline uit eindehoven


misschien kan je aan jouw huisarts vragen, maar antibiotica en anticonceptie....tja, wel trickie. Antwoord is niet meer zo snel maar suc9 ermee.

label.Geplaatst op 2005-06-04 14:10:57


kunt u deze medicijnen naar de toelichten want hooi koorts pillen bestaan uit prevalin en aerius het light er ook aan hoeiveel milligram u inneemt en wat de sterkte is van de pil zelf hoeveel milligram. vraag altijd uw apotheker als u zelf er niet uitkomt.

label.Geplaatst op 2005-07-09 16:45:42


Hoi, Ik gebruik al jaren Xzal en ben me er niet van bewust dat dit middel de reactie van de pil enigzins zou beinvloeden. Xzal is een middel om de reactie van hooikoorts tegen te gaan en is geen penniceline. durf je het niet aan gebruik dan zinktableten met vitamine c dit verhoogd je weerstand, in plaats van Xzal en het helpt ook goed. gewoon te koop bij de drogist.

label.Geplaatst op 2005-08-17 16:16:52


Nou ik denk niet dat de pil dan nog werkt ( wil je niet ongerust maken) maar het is en blijft antibiotica... Ga snel naar de huisarts of apotheek die weten het wel... Suc6 verder XxX

label.Geplaatst op 2005-08-09 19:03:40

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren