© 2024 solvo B.V.

SOA

Ik heb 5 jaar lang een vriend gehad. De laatste 4 jaar hebben we sex gehad zonder condoom maar ik was wel aan de pil. Ik raakte nooit zwanger. Nu heb ik een andere vriend. Met hem ben ik meteen begonnnen met sex zonder condoom. En ik ben nog steeds aan de pil. Heb ik kans dat ik een soa kan krijgen?


als hij het nog nooit met een ander gedaan heeft dan is het ip veilig,zo niet dan heb je dus kans op een SOA. Ik snap eerlijk gezegd niet dat er ondanks alle voorlichting nog zoveel mensen het niet snappen.Sex zonder condoom kan pas als je je allebei hebt laten testen en dan natuurlijk ook beide monogaam bent!Of als je allebei nog nooit een ander hebt gehad.

label.Geplaatst op 2005-10-12 17:52:46


Ik ben ex militair en werd bijna elke week getest. Als ik wat had dan had ik dat wel geweten ondertussen. Hij wordt om de 2 weken getest en hetzelde verhaal geldt voor hem. In zijn vorige relatie heeft hij altijd sex met condoom gehad gewoon omdat hij er niet aan toe was om een kind te krijgen tegen die leeftijd. Het is overigens geen kwestie van onwetendheid maar onzekerheid. Er is niks aan de hand met een beetje meer info van buiten af. Vooral als je het anoniem wilt vragen.

label.Geplaatst op 2005-10-13 12:51:16

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren