© 2024 solvo B.V.

SOA

Ik heb een vraagje. Ik vrij altijd veilig, heb ook laatst een soa getest laten doen en ik had niks. Maar nu heeft een jongen mij gevingerd en oraal bevredigd, kan ik dan op die manier ook een soa krijgen? Ik heb nog een vraagje, die jongen die kwam voordat we echt sex hadden met zijn penis tegen mijn vagina aan, hij is er dus niet in geweest, daarna heeft hij een condoom omgedaan, kan ik dan toch een soa krijgen, nee toch?


Tenzij hij schone handen en mond heeft kan er niet veel gebeuren, het zelfde geldt voor zijn geslachtsdeel, en dan ik heb ik het over infecties en niet over een SOA. Maar gebeurde dit na de SOA test?

label.Geplaatst op 2006-01-04 08:43:28


Ja dit gebeurde na de soa test. Ze hadden ect waren schoon dus geen infectie kans, maar kan ik dan wel een soa hebben?

label.Geplaatst op 2006-01-04 11:42:01


Zolang er geen directe penis in vagina contact is geweest en zijn geslachtsdeel er verzorgd uitzag hoeft je jezelf geen zorgen te maken.

label.Geplaatst op 2006-01-05 07:50:00


Ok, en dat geldt dus ook voor dat oraal bevredigen? Iig bedankt. Het lucht erg op :).

label.Geplaatst op 2006-01-05 19:51:25


Zoals ik al zei is er, als hij zichzelf goed verzorgd, geen direct gevaar voor wat dan ook. Maar als hij bijvoorbeeld een koortslip had en hij je oraal bevredigd heeft, dan is er kans dat je een kleine irritatie kunt krijgen. Maar, als je toch zo twijfelt kun je weer een SOA test doen.

label.Geplaatst op 2006-01-06 08:01:05

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren