© 2024 solvo B.V.

Soa en medicijnen?

Welke antibiotica helpen bij een soa? Bij wanneer krijg je dit nog meer voorgeschreven?? Hoe kan ik testen of ik een soa heb, moet je echt perse na de dokter of kan het ook anders ?? help me !! pleasee


Je kunt ook naar een rutgerstichting, dat adres kun je op google opzoeken. Voor goenorreu moet je heel veel antiboitica slikken, maar je kunt zelf niet testen welke soa je hebt. Ook kun je naar de GGD. Doe maar zo gauw mogelijk, anders kun je er allelei dingen van overhouden. Kijk maar eens op google over soa's

label.Geplaatst op 2005-03-28 22:23:01

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren