© 2024 solvo B.V.

SOA test

hoi, ik heb een probleem. 5 jaar geleden heb ik wat wisselende contacten gehad, maar alles is (uiteraard) veilig gedaan. Ik kan me niet herinneren dat er een condoom gescheurd is. Verder eenmalig oraal zonder condoom of beflapje. Sinds een tijdje heb ik wat vage lichamelijk klachten. Last van darmen en maag. Ook soms last van mijn lies. Ik heb geen brandend gevoel bij plassen ofzo. Nu spookt het idee dat het misschien een SOA kunnen zijn door mijn hoofd. Wat moet ik doen?????


al durf je niet naar de huisarts te gaan en je wilt toch uit sluiten dat het een soa is kan je ook bij de ggd laten testen.

label.Geplaatst op 2003-11-12 13:52:59


Ik denk dat je geen soa hebt. De klachten die je hebt wijzen niet op een seksuele overdraagbare aandoening! Je kan altijd naar de huisarts gaan om meer informatie en hij weet vast wel wat je hebt! Als je meer informatie wil over soa's kijk dan even op www.soa.nl succes samantha

label.Geplaatst op 2003-11-11 16:10:00

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren