© 2024 solvo B.V.

Soa

ik heb maar 1 eileider. daar moet ik erg oppassen natuurlijk, maar nu heb ik een vaste vriend gehad maar nr 8 jaar bleek dat hij weleens met iemand anders sexueel contact had. hij zegt het wel veilig gedaan te hebben maar toch ben ik bang. ik durf echter niet naar de huisarts, en de ggd ect. zitten best op een afstandje van me woon adres. ik heb voorderest geen klachten. maar toch ben ik bang want ik las dat bij gonnoroe en chlamidia je eileider beschadigd kan worden en aangezien ik er maar 1 heb. Ik vind het jammer dat zulke teste niet gewoon bij de drogist verkrijgbaar zijn. Maar naar hoeveeltijd kan een soa ook echt op stijgen naar je eileider (s) en heeft iemand een tip waar je nog kan late testen ?


Waarom durf je niet naar de huisarts?Die vindt dat heel normaal hoor en heeft ook een zwijgplicht (voor het geval dat je bang bent dat hij iets tegen je ouders verteld.) Beter wel doen dus...

label.Geplaatst op 2005-08-31 15:28:01


hoi, als ik jou was zou ik ook maar naar de huisarts gaan. Je zegt al dat je moet oppassen. Wat is nou erger je andere eileider ook kwijt raken, of naar de huisarts gaan. Het enige wat de huisarts zal doen is wat vocht afnemen (kweekje) en naar het labaratorium sturen. Voor de zekerheid zou ik het toch maar doen.

label.Geplaatst op 2005-09-02 22:00:33


nOu omdat ik van een vriendin heb gehoord dat ze dan ook een klem erop zetten om je aan de binnenkant te onderzoeken. en dat lijk me erg pijnlijk

label.Geplaatst op 2005-09-08 18:40:38

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren