© 2024 solvo B.V.

Sperma rode kleur

Vorige week ben ik geopereerd aan mijn neus (slijmvliezen verkleint en neusbot recht gezet). Als ik mijn neus zacht snuit komt er natuurlijk nog bloed mee. Nu merk ik dat het sperma een rode kleur heeft wat voor de operatie niet zo was. Kan het zijn dat het bloed van mijn neus in mijn maag terecht komt en zo de rode kleur geeft of heeft dat er niets mee te maken. Ik vind het een beetje eng. Bij voorbaat dank, Berndjan.


Dat is niet mogelijk. Als het blijft aanhouden (en zeker bij andere blaas/urineklachten) even naar de huisarts.

label.Geplaatst op 2005-03-29 17:58:25


Daar was ik al bang voor. Vandaag (29-3-05) ben ik naar de dokter geweest, morgen moet ik wat urine brengen. Ik schaamde mij een beetje om te zeggen dat het in de sperma zat en vertelde hem dat het in de urine was. Toen ik thuis was heb ik toch maar gebeld en het hem verteld. Eigenlijk moet je je niet schamen bij een dokter, maar ja... Ik hoop niet dat het ernstig is zoals kanker of zo. Verdere klachten heb ik niet bij het plassen of aan mijn blaas etc. In ieder geval bedankt voor de reactie Co. Groetjes en gezondheid voor iedereen. Berndjan

label.Geplaatst op 2005-03-29 21:47:44


Ik ben met de urine naar de dokter gegaan en heb het laten onderzoeken. Gelukkig was er niets aan de hand. Geen bloed te zien. Er was waarschijnlijk iets beschadigd geweest waardoor er bloed mee kwam. Nadat ik de uitslag kreeg bedacht ik mij dat een tijdje ervoor mijn zoontje per ongeluk zeer hard op mijn schaamstreek sloeg. Waarschijnlijk was dat de oorzaak. Ik ben blij dat het zo is afgelopen maar nogmaals co bedankt voor de reactie, dit is niet iets wat je zo ineens verteld aan iemand. Met vriendelijke groet en veel gezondheid aan iedereen hier, Berndjan.

label.Geplaatst op 2005-04-03 01:52:55


ik ben wijf-johan: ik ken ook die rode kleur dat is niet zo erg dat heb je van je mama geerft neem een grondige spoeling van het geslachtsdeel met je ouders advies tip: een aspirietje helpt

label.Geplaatst op 2005-05-31 13:17:07

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren